What Does ماگ حرارتی Mean?

Wiki Article

جدیدترین هاپربازدیدترین هامحبوب‌‌ترینپرفروش‌ترینارزان‌ترینگران‌ترین

بر روی این ماگ های منحصر به فرد و جادویی می توان تصاویر مرتبط به کسب و کار ها را با استفاده از دستگاه های پرینتر مخصوص به چاپ رساند و از آنها به عنوان یک شیوه تبلیغاتی نوین و خلاقانه استفاده نمود.

درصورت تمایل برای ثبت سفارش و راهنمایی بیشتر می توانید از طریق راههای ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان ما ارتباط بر قرار نمایید.

با سلام این محصول رو برای دوستانی که قصد هدیه دادن دارن پیشنهاد میکنم خصوصا با آپشن خوبی که ونوس مارکت داره می‌تونید تیک کادوش رو هنگام خرید بزنید و به شخص دیگه ای هدیه بدید

اول تشکر فراوان میکنم از مجموعه ی حرفه ای و با اخلاق ونوس مارکت

زیرا که ماگ های حرارتی به دلیل ویژگی دمایی منحصر به فردشان تا مدت ها در خاطر افراد باقی خواهند ماند و می توانند به بازدهی بالای یک کسب و کار کمک کنند.

من به عنوان هدیه برای همسرم گرفتم و چون خودم نمیتونستم برم مرخصی گزینه کادو رو انتخاب کردم

من مدل سخنگو گرفتم خیلی جالب بود کیفیت هم خوب بود و به موقع هم دستم رسید خوبم کادو هم شده بود

چاپ دیجیتال: روش جدیدتر، با امکان چاپ طرح های پیچیده و رنگی

کالای ورزشی قمقمه و شیکر ورزش های آبی عینک شنا لوازم جانبی شنا ورزش های رزمی تجهیزات تمرین بند و مچ بند بند مچ بند ورزش هوازی و بدنسازی تجهیزات ایروبیک و تناسب اندام بارفیکس ورزش های سواری دوچرخه ورزش های توپی توپ تجهیزات هواداری

هنگام خرید از امکان شستشوی ماگ به وسیله‌‌ی ماشین ظرفشویی اطمینان حاصل کنید، همچنین توجه داشته باشید که در طرح‌‌های ساده‌‌تر، امکان تمیز کردن بسیار راحت‌‌تر از طرح‌‌های پیچیده است.

دسته ی این تراول ماگ ها معمولا از پلاستیک، سیلیکون یا فلز می باشد.

در فروشگاه ونوس مارکت امکان خرید اینترنتی ماگ حرارتی سفارشی با قابلیت ارسال به عنوان هدیه به سراسر ایران وجود دارد. برای این کار گزینه “کادو شود” در صفحه محصول را ماگ حرارتی تیک بزنید و در قسمت وارد کردن آدرس، با فعال کردن گزینه “حمل به آدرس دیگر”، آدرس گیرنده را وارد کنید تا ماگ به صورت هدیه در باکس‌های مخصوص کادو و در بسته‌بندی شکیل به آدرس مورد نظرتان ارسال شود.

مقایسه ماگ حرارتی اکلیلی دسته قلبی با چاپ طرح دلخواه

Report this wiki page